به گزارش ایرنا این بوستان با صرف 463 میلیارد ریال در مساحت سه هکتار در ابتدای جاده خلج احداث شده و دارای ساختمان های اداری وآموزشی است .
سالن اجتماعات با ظرفیت 200 نفر، نمایشگاه دائمی محصولات فرهنگی، سه باب کارگاه آموزشی، بازی‌های رایانه‌ای شبیه‌ساز ترافیکی، ماکت‌سازی علایم و تجهیزات ترافیکی، هشت کلاس آموزشی، اداری، نمازخانه و کتابخانه از بخش های مختلف این پارک موضوعی است.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد : در دهه 80 بر اساس اعلام پزشکی قانونی سالانه 28 هزار نفر در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند که به واسطه اقدامات پلیس و کمک سایر سازمان‌ها این رقم به 15 هزار و 500 نفر در سال 95 کاهش یافته است.
سردار بهمن امیری مقدم افزود : در سال گذشته خراسان رضوی به رغم افزایش تعداد زائران رتبه برتر کاهش جان‌باختگان حوادث ترافیک را به خود اختصاص داد .
وی بیان کرد : پلیس از سال 83 پلیس با همکاری سایر دستگاه‌ها ،آموزش در مدارس و مهد کودک‌ها را آغاز کرده که ثمرات فراوانی داشته به طوری که مرگ میر نوجوانان و جوانان به شدت کاهش یافته است.
امیری مقدم ادامه داد : همچنین برای کاهش تصادفات جاده ای باید استاندارد ایمنی خودروهای داخلی افزایش یابد .
شهردار مشهد نیز در این مراسم گفت: از سال 92 تلفات ناشی از تصادفات در مشهد رو به کاهش است.
سید صولت مرتضوی افزود : باید از همان دوران پیش دبستانی و دبستان آموزش‌های راهنمایی و رانندگی؛‌ به خردسالان و کودکان داده شود.
وی تاکید کرد : پلیس باید با جدیت با خودروهای غیر استاندارد و آلاینده برخورد کند که این امر تلفات جاده‌ای را کاهش می دهد.
خبرنگار : ندا جواهرفر** منتشرکننده : علی حیدر شاه حسینی
/60127505
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.