به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اکبر حسین پورافزود: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر انبار و توزیع مواد آرایشی و بهداشتی قاچاق در مشهد، تحقیقات پلیسی آغاز شد.
وی افزود: تیم های گشتی کلانتری 14 مشهد در این ماموریت ضربتی پس از کنترل و مراقبت های نامحسوس، انبار محل این اقلام را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی محل را به طور ضربتی پاکسازی کردند.
وی گفت: در این عملیات هزار و 728 عدد مسواک خارجی و 552 عدد اسپری خوشبو کننده خارجی غیر مجاز و قاچاق که در حال بارگیری به یک وانت بار بود کشف و یک متهم دستگیر شد.
سرهنگ حسین پور با تشکر از همکاری های آگاهانه مردم با پلیس در ارائه گزارش های به موقع خبری به فوریت های پلیسی 110 اظهار کرد: تحقیقات در این باره همچنان ادامه داد.

***اعتراف زن و شوهر جوان به 25 فقره کیف قاپی در مشهد
فرمانده انتظامی مشهد نیز گفت: زن وشوهر موتور سوار که در محدوده غرب مشهد کیف قاپی می‌کردند دستگیر و تاکنون به 25 فقره سرقت اعتراف کردند.
سرهنگ محمد بوستانی اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره کیف قاپی در مناطق غربی شهر مشهد توسط زن و شوهری موتورسوار که به بهانه پرسیدن آدرس به مالباختگان نزدیک شده و با تیز دستی ،‌گوشی یا کیف دستی این افراد را به سرقت می‌بردند، دستورات لازم برای پیگیری موضوع صادر و سرکلانتری پلیس غرب مشهد وارد عمل شد.
سرهنگ بوستانی افزود : تیم های گشت نامحسوس کلانتری سجاد در این مأموریت ضربتی با در دست داشتن سرنخ‌های موجود این زن و شوهر جوان که سوار بر موتور سیکلت پلاک مخدوش به دنبال سوژه‌ای برای سرقت می گشتند را دستگیر کردند.
وی خاطرنشان کرد: زن 36 ساله و مرد 30 ساله که ادعا می‌کردند زن و شوهر هستند در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت ندیدند و در تحقیقات اولیه پرونده تاکنون به 25 فقره کیف قاپی در محدوده بلوار امامت، سید رضی و منطقه قاسم آباد و دیگر مناطق شهر مشهد اعتراف کردند .
فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: تحقیقات از متهمان دستگیر شده برای کشف دیگر اقدام‌های مجرمانه آنان در حالی ادامه دارد که بررسی سوابق مرد 30 ساله نشان می‌دهد سارقی حرفه ای و دارای سوابق کیفری است.
7498/6012خبرنگار توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.