سید محمد حسینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دستگاه قضا با اقتدار کامل در کنار مردم قرار دارد و جرائم انتخاباتی را رصد و با متخلفان برخورد می کند.
وی با بیان اینکه هیچ یک از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای دستگاه قضا فرقی ندارند، اظهار کرد: با هر گونه تخلف انتخاباتی به شدت برخورد قانونی می شود و هیچ کس اجازه رفتارهای خلاف قانون ندارد.
رئیس دادگستری سبزوار اظهار کرد: انتظار می رود نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنان بدون سیاه نمایی، توهین، تخریب رقبا و با رعایت خطوط قرمز نظام از هرگونه تبلیغات در زمان اخذ رای خود داری کنند.
حسینی گفت: مجریان انتخابات، همانند سالهای قبل وظیفه قانونی خود را به خوبی انجام می دهند.
دادستان عمومی و انقلاب سبزوار نیز به خبرنگار ایرنا گفت: شعبه برخورد با تخلفات انتخاباتی در این شهرستان فعال است و در مواردی که برخی از کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا تخلفاتی داشتند، تذکرات لازم داده شد.
حسین اردمه افزود: از ادارات امنیتی، سپاه و نیروی انتظامی خواسته شده تا فضای مجازی را رصد و تخلفات را به دادگستری گزارش کنند
وی ادامه داد: حضور امروز مردم در انتخابات مشت محکمی بر یاوه گویی های دشمن است و انتظار و در خواست همه مسئولان نظام از مردم حضوری آگاهانه و مشارکت پرشور در انتخابات است.
220 هزار تعرفه و 249 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در سبزوار پیش بینی شده است و پنج هزار و 200 نفر نیز دست اندرکار فرایند انتخابات در این شهرستان هستند.
220 هزار نفر در شهرستان سبزوار واجد شرایط رای گیری هستند که از این تعداد هفت هزار و 500 نفر رای اولی محسوب می شوند.
یک هزار و 66 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهرستان سبزوار ثبت نام کرده اند که از این تعداد 172 نفر برای شهر سبزوار، 16 نفر برای مرکز بخش روداب و 20 نفر برای مرکز بخش ششتمد داوطلب شده اند.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8144/7500/6012خبرنگار: جواد پورسخاوت ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.