به گزارش ایرنا، در ین بیانیه آمده است: شرکت در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا،‌ وظیفه ملی و شرعی است .
در این بیانیه آمده است:اینجانب وظیفه خود می دانم تا با شرکت در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری و شوراها سهمی برای بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشم و لازم می دانم از ملت شریف ایران تقاضا کنم در این انتخابات شرکت فعال داشته باشند و فرمایش خداوند متعال ، در آیه ی شریفه «یا ایها الذین آمنوا اتقو ا الله و کونوا مع الصادقین » را ملاک عمل و انتخاب خود قرار دهند و برای انتخاب افراد شایسته همت کنند.
این مرجع تقلید شیعیان افزوده است: حجت بین خداوند متعال و انسان همین خطاب شریفه قرآن است که از ما می خواهد همراه با راستگویان باشیم و امیدوارم خداوند متعال بصیرت کامل به همه ما عنایت فرماید تا با استعانت از آن، به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کنیم .
پیش از این هم علمای حوزه علمیه خراسان همچون آیت الله سید حسن مرتضوی،آیت الله سید محمد مهدی موسوی خلخالی، آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی و آیت الله مصباح عاملی مردم را به حضوری پرشور در انتخابات فرا خوانده بودند.
رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا صبح روز جمعه همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و 573 شعبه اخذ رای در شهرها و روستاهای استان خراسان رضوی آغاز شده است.
7498/6012خبرنگار توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.