به گزارش ایرنا، احمد برادران روز سه شنبه در کارگاه آموزشی نمایندگان فرماندار و اعضای شعب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: در روزهای منتهی به برگزاری انتخابات برخی بد اخلاقی ها از سوی عده ای مشاهده می شود که باید مورد توجه دست اندرکاران برگزار کننده انتخابات باشد.
وی اظهار کرد: برگزاری انتخابات به عنوان حق الناس برعهده برگزارکنندگان آن گذاشته شده و افراد باید نسبت به صحت برگزاری آن دقت داشته باشند.
وی گفت: دستورالعمل های لازم برای برگزاری انتخابات به اعضا و مسئولان شعبه ها ابلاغ شده و دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید براساس این دستورالعمل فرآیند برگزاری انتخابات را انجام دهند.
برادران افزود: برخی با سوء استفاده از فضای مجازی سعی دارند سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند که در این زمینه با همکاری نیروی انتظامی با متخلفان برخورد می شود.
وی با بیان اینکه پس از برگزاری انتخابات نامزدها باید به رای مردم احترام بگذارند، اظهار کرد: افراد در صورت اعتراض باید از طریق مجاری قانونی اقدامات لازم را انجام دهند.
وی گفت: اگر فرد یا افرادی بخواهند سلامت انتخابات را به هر نحو زیر سوال ببرند، بر اساس قانون با آنها برخورد می شود و در این زمینه هیچ شخصی مستثنی نیست.
فرماندار سبزوار افزود: وظیفه همه مردم توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و برگزاری انتخابات پرشور و با نشاط است و در این زمینه همه افراد مسئول هستند.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در شهرستان سبزوار اظهار کرد: افزایش دقت و سرعت شمارش آرا و کاهش زمان فرآیند انتخابات از مهمترین مزیت های اجرای الکترونیکی انتخابات است.
255 هزار نفر از جمعیت سبزوار واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که از این تعداد هفت هزار و 500 نفر رای اولی می باشند.
249 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در این شهرستان در نظر گرفته شده است.
شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8144/7500 / 6053 خبرنگار: جواد پورسخاوت ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.