حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان روز دوشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مشهد افزود: بر اساس نتایج نظر سنجی های دیروز در شهرهای بزرگ، میزان آرای آقایان رئیسی و روحانی با هم ارتقا پیدا کرده، به گونه ای که اکنون رای اول تا سوم به ترتیب متعلق به آقایان روحانی, رئیسی و قالیباف است در حالی که پیش از این، آقای قالیباف دوم و رئیسی سوم بود.
وی گفت: نتیجه نظر سنجی های دیروز در مراکزاستان ها از تقویت آرای طرف مقابل حکایت دارد که البته نتیجه اش برای ما حجت نبوده و مطلوب نیز نمی باشد، اما شهرهای کوچک تر و روستاها معمولا نتیجه نظرسنجی را تغییر می دهند که ظرف امروز مشخص می شود.
رحیمیان ادامه داد: در طول تاریخ و انتخابات در حکومت های جمهوری جهان، فقط 13 بار شده است که رئیس جمهوری مستقر در انتخابات رای نیاورد و چهاردهمین بار مربوط به انتخاب مکرون در فرانسه بود و امیدواریم پانزدهمین بار نیزدر ایران اتفاق بیفتد.
رحیمیان تحلیل آرا و نظرسنجی ها را برای چگونگی کناره گیری نامزد اصولگرایان مهم دانست و گفت: در سال 92 انصراف آقای حداد در آنتخابات باعث شد، 300 هزار رای از ایشان به سبد آقای روحانی افزوده و موجب پیروزی وی شود.
به گزارش ایرنا، محمد باقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز( دوشنبه) با صدور بیانیه ای انصراف خود را ازادامه رقابت های انتخابات اعلام و به نفع حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کناره گیری کرد.
این نشست به میزبانی دانشگاه علوم اسلامی رضوی و در محل سالن اجتماعات این دانشگاه در صحن هدایت حرم مطهر رضوی برگزار شد.
3221/6012خبرنگار:ناصراسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.