علیرضا رشیدیان روز جمعه در حاشیه بهره برداری از طرح های عمرانی و بهداشتی سبزوار به خبرنگار ایرنا افزود: داشتن روحیه انقلابی گری، استکبارستیزی، پایبندی به اسلام و دوری از فساد و تجمل گرایی از مهمترین ویژگی های نامزد اصلح در انتخابات است .
وی ادامه داد: نخبگان و مسئولان نظام نیز با تبیین شاخص ‌های نامزدهای شایسته و اصلح زمینه انتخاب آگاهانه و درست را برای آحاد مردم فراهم کنند.
استاندار خراسان رضوی گفت: نامزدها نیز در صحنه رقابت با رعایت اخلاق و دوری از سیاه نمایی برنامه های خود را برای مردم تشریح کنند.
وی افزود: مشارکت مردم در انتخابات پشتوانه نظام است و حضور گسترده مردم پای صندوق های رای بیانگر انسجام، وحدت داخلی و نقش آفرینی مردم در حوزه مدیریت کشور است و امنیت داخلی و بین المللی جمهوری اسلامی را ثبات می بخشد.
رشیدیان ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی چشم به این انتخابات دارند و حضور پرشور مردم با هر تفکر و اندیشه ای در انتخابات یأس و دلسردی دشمنان را رقم می زند.
وی گفت: با رعایت اصل بی طرفی و صیانت از آرای مردم، توسط عوامل اجرایی همه شرایط در برگزاری انتخابات سالم، بانشاط و قانونمند فراهم است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
8145/7500/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.