مرتضی علی احمدی، روز پنجشنبه در حاشیه همایش روسای گروه های بازرگانی و بازاریابی، معاونان بهره برداری ناوگان مناطق راه آهن کشور در سنگان خواف در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقم معادل هشت درصد بار این ناوگان است و عمده آن به کشورهای آسیای میانه و جمهوری های شوروی سابق(کشورهای سیز) اختصاص دارد.
وی اظهار کرد: برنامه هدف گذاری شده برای سال جاری توسعه و نقویت حمل و نقل ریلی به بنادر جنوب، تقویت ارتباط شمال با جنوب(روسیه)، حمل بار به اروپا و توسعه همکاری با همسایگان شرقی و غربی است.
علی احمدی افزود: البته این برنامه ها محقق نخواهد شد مگر با تمرکز بر 'افزایش بهره وری' و نیز حرکت بر ریل 'مشتری مداری' که در این نشست دو روزه به همکاران تاکید شده است.
همایش روسای گروه های بازرگانی و بازاریابی، معاونان بهره برداری ناوگان مناطق راه آهن کشور در سنگان خواف از دیروز آغاز شده است.
در ادامه نشست امروز مهمانان از شرکت صنایع معدنی و فولاد سنگان خراسان بازدید کردند و در ادامه قرار است از معدن سنگ آهن سنگان بازدید به عمل آورند و نشست عصر امروز به کار خود پایان می دهد.
شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان با سرمایه گذاری هزار و 150 میلیارد تومان و با اشتغالزایی مستقیم برای500 نفر و غیرمستقیم برای هزار و 500 نفر فعالیت خود را از سال 94 آغاز کرده است.
ظرفیت تولید این مجتمع در حال حاضر پنج میلیون تن کندله و کنسانتره در سال است که مواد اولیه آن از معدن سنگ آهن سنگان خواف بدست می آید.
6121/6012خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.