اسماعیل شجاعی شامگاه شنبه در جمع گروهی از مردم در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مشهد افزود: دولت روحانی به اصل حاکمیت مردم معتقد بوده است و آن را سرلوحه خود قرار داده است.
وی با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم اظهار کرد: روحانی در سیاست های خارجی موفقیت های بزرگی به ارمغان آورد و توانست برای رکود و تورم کاری کند که اکنون رقبای انتخاباتی سوالی در این خصوص از وی نمی پرسند.
شجاعی با اشاره به نگرانی برخی از آزادی مردم خاطر نشان کرد: رسانه ها در دولت یازدهم آزادی کاملی داشتند و حتی نقد های جدی را هم به دولت کردند اما دولت های اصول گرا مدام نگران آزادی رسانه ها و مردم بودند.
وی با اشاره به وضعیت اقتصادی در دولت نهم و دهم بیان کرد: وضعیت اقتصاد ما در آن هشت سال برابر با هشت سال جنگ تحمیلی و بسا بدتر هم بود.
شجاعی با بیان اینکه نرخ تورم در دولت روحانی پس از 35 سال تک رقمی شد، بیان کرد: علاوه بر آن نرخ مشارکت اقتصادی نیز افزایش یافت و مردم به یک ثبات اقتصادی دست یافتند.
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به قانون حقوق شهروندی دکتر روحانی گفت: این موضوع توجه ویژه به شهروندان را نشان می دهد و علاوه بر آن باز شدن فضای فرهنگی ومجازی از دیگر کارهای روحانی بود.
وی با اشاره به اینکه روحانی در جذب سرمایه گذاران نیزموفق عمل کرده است افزود: روحانی برای ایجاد اشتغال در کشور سرمایه گذاران خارجی زیادی را به داخل کشور جذب کرد که این موضوع خود نشان از صلح طلبی و تعامل خوب با کشورهای گوناگون است.
شجاعی با بیان اینکه مشارکت پایین مردم در انتخابات تنها حریف روحانی برای ریاست جمهوری است خاطر نشان کرد: قالیباف و رئیسی به هیچ عنوان توان رقابت با دکتر روحانی را ندارند.
7495/6012 خبرنگار: حسین عباسی **انتشار دهنده : علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.