به گزارش خبرنگار ایرنا، انوشیروان محسنی پنجشنبه شب در آیین گشایش ستاد انتخاباتی حسن روحانی در شهر عباس آباد مازندران با بیان اینکه ملت هنوز مشکلاتی را که دولت نهم و دهم به یادگار گذاشته از یاد نبرده اند، افزود: همه ملت می دانند که تورم از نرخ 44 درصد دراین دولت به زیر 10 درصد رسید.
وی خاطرنشان کرد: یکی از برجسته ترین اقدامات این دولت، توافق هسته ای برجام بود که بسیار اهمیت دارد.
وی تصریح کرد :‌ برجام در حقیقت خط شکن تحریم ها بود و در پی آن شاهد برقراری عدالت در بخش های مختلف کشور شده ایم و نمونه آن می توان به برخورداری 11 میلیون نفر حاشیه نشین از دفترچه بیمه سلامت اشاره کرد.
محسنی با اشاره به برگزاری انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت: ملت ایران در این دوره هوشیارانه تر از سال 92 در پای صندوق های اخذ رای حضور می یابند تا عقلانیت بر اداره کشور ادامه یابد.
وی افزود:‌ این دولت همچنان درگیر آواربرداری های اقتصادی برجای مانده از دولت گذشته است دولتی که قانون گریزی را در دستور کارش قرار داده بود و به قطعنامه های شورای امنیت به عنوان کاغذپاره می نگریست و امثال بابک زنجانی ها را در دامانش می پروراند.
رئیس سازمان بهزیستی گفت‌ همه باید بدانیم که بعضی از نامزدهای ریاست جمهوری همان تفکر دولت گذشته را دارند و فقط روش آنها تغییر کرده است.
محسنی با تشریح بخشی از عملکرد دولت یازدهم افزود:‌ خوشبختانه در نشست های شورای معاونین وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی تصمیماتی خوبی در دوسال گذشته تاکنون برای بهبود معیشت مردم به ویژه قشرهای آسیب پذیر جامعه گرفته شد که از جمله آنها افزایش حقوق به مقدار بیش از نرخ تورم است.
رئیس سازمان بهزیستی گفت :‌ حدود چهار سال است که آرامش ، ثبات اقتصادی ، همبستگی و وحدت اجتماعی در نظام اسلامی حاکم شده است .
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه سال جاری به صورت همزمان برگزار می شوند.
خبرنگار : مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : تاج محمد شیری
7078 /1602/1654/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.