محمد رحیم نوروزیان روز جمعه در نشست بررسی و پیگیری بازسازی روستاهای زلزله زده بخش رضویه مشهد در روستای کلاته منار این شهرستان افزود: علاوه بر آن حدود 100 میلیون ریال نیز از سوی بنیاد مسکن برای اجرای طرح هادی در هر یک از روستاهای زلزله زده براساس اولویت اختصاص می یابد.
وی با اشاره به تاکید استاندار خراسان رضوی بر اتمام کار بازسازی مناطق زلزله زده تا اواسط مهر ماه امسال اظهار کرد: آواربرداری مناطق زلزله زده باید سرعت گیرد و نمایندگان بنیاد مسکن، بانک مسکن و سایر ادارات ذیربط باید در روستاهای زلزله زده حضور یابند و امور مربوط به تشکیل پرونده و کارهای اداری را انجام دهند.
وی گفت: دهیاران و اعضای شوراهای روستایی نیز باید با تلاش و جدیت بیشتر مشارکت مردم برای اخذ وام بازسازی را جلب کنند.
نوروزیان افزود: همه باید برای کمک بیشتر به مردمی که سرپناهشان را از دست داده اند، تلاش کنند.
وی با اشاره به رقابت های انتخاباتی، اقدامات غیراخلاقی برخی افراد یا جریان های سیاسی، سوء استفاده آنان از حوادث طبیعی و دستمایه قراردادن مشکلات مردم برای تبلیغات انتخاباتی را باعث تاسف دانست.
در این نشست بخشدار و هریک از نمایندگان روستاها مشکلات و پیشنهادات خود را مطرح کرده و مسئولان بانک و بنیاد مسکن نیز گزارشی از عملکرد و آخرین اقدامات انجام شده ارائه کردند.
بر اثر زلزله 6 ریشتری 16 فروردین ماه امسال در شهرستان فریمان استان خراسان رضوی 73 روستای این استان دچار خسارت شد و در مجموع حدود پنج هزار واحد مسکونی آسیب دید.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.