سیدمسعود محولاتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور و فعالیت کارمندان خارج از ساعات اداری جهت فعالیت تبلیغاتی برای نامزدها به شرط عدم استفاده از امکانات دولتی و عدم استفاده از عناوین شغلی منعی ندارد اما کارکنان دولت در ساعات اداری حق انجام هیچ فعالیت انتخاباتی و تبلیغاتی ندارند.
وی ادامه داد: برای افرادی که مسئولیت دارند هر چند کارمند محسوب می شوند اما به منظور پرهیز از شائبه سیاسی از هر نوعی فعالیت تبلیغی و انتخاباتی و ستادی برای نامزدها پرهیز کنند. در صورتی که به هر دلیل وارد فعالیت در این عرصه شدند باید از مرخصی استفاده کنند.
مدیرکل دفتر سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: ضمن آنکه بر اساس قانون استفاده از وسایل و امکانات وزارتخانه ها، ادارات، شرکتهای دولتی و مؤسسات وابسته به دولت، شهرداریها، شرکتها و سازمانهای وابسته به آنها و نهادها و مؤسساتی که از بودجه عمومی به هر میزانی استفاده می کنند و نیز در اختیار گذاشتن این وسایل و امکانات خلاف قانون و از مصادیق تخلف است.
وی افزود: انجام فعالیتهای تبلیغی توسط مجریان و ناظران انتخابات برای نامزدهای انتخاباتی نیز در قلمرو جغرافیایی مسئولیتشان از جمله تخلفاتی است که در قانون مشخص شده و همه موظف به رعایت آن هستند.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.