به گزارش ایرنا مهدی برادران روز پنج شنبه در گردهمایی روسای هیاتهای فوتبال شهرستانهای خراسان رضوی در گناباد افزود: ورزش فوتبال از ظرفیتهای بسیاری در بین اقشار مختلف و از جمله شهرستانها برخوردار است که به خوبی شناسایی نشده اند و شناخت این استعدادهای و به فعلیت رساندن آنها زمینه رشد و بالندگی ورزش فوتبال استان را فراهم می کند.
وی اظها کرد: توجه صرف به سرمایه داری و توان فعالان اقتصادی برای تیم داری و رفع مشکلات ورزش فوتبال خراسان رضوی کافی نیست و پایداری این ورزش در گروی توجه به سرمایه اجتماعی مردمی است.
وی با اشاره به اینکه حمایت از تیمهای فوتبال از وظایف اصلی شهرداریها و شوراهای اسلامی است، خواستار نقش آفرینی بیشتر آنها برای رفع مسائل و مشکلات و محدودیتهای ورزش فوتبال استان شد.
وی مهمترین هدف برگزاری گردهمایی روسای هیاتهای فوتبال خراسان رضوی در گناباد را توجه به قابلیتهای نقاط مختلف این استان و بررسی مسائل و مشکلات و ساز و کارهای رشد و شکوفایی این رشته ذکر کرد.
نایب رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به استعدادهای مغفول مانده بسیار در ورزش فوتبال در نقاط مختلف و از جمله جنوب استان، خواستار تدوین برنامه جامع برای حمایت از این بخش شد.
حمید بنایی از روسای هیاتهای فوتبال شهرستان های خراسان رضوی خواست که نیازها و مسائل و مشکلات این ورزش در مناطق خود را جمع بندی و در قالب برنامه جامع به نمایندگان مناطق خود در مجلس ارائه دهند تا از طریق مسئولان و دست اندرکاران ذیربط رسیدگی شود.
فرماندار گناباد هم گفت: این شهرستان در کنار ظرفیتهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی ازظرفیتهای زیادی در ورزش و از جمله رشته فوتبال برخوردار است که تاکنون به دلیل مشکلات مختلف و نبود حمایتهای لازم به فعلیت نرسیده است.
محمد علی نبی پور گفت: برگزاری گردهمایی روسای هیاتهای فوتبال خراسان رضوی؛ فرصت مناسبی برای تمرکز زدایی از مرکز استان و حتی کشور و شناخت قابلیتهای این منطقه است.
گردهمایی یک روزه روسای هیاتهای فوتبال شهرستانهای خراسان رضوی عصر پنج شنبه با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گناباد ادامه می یابد.
هم اکنون سه هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از 100 تیم فوتبال در استان خراسان رضوی فعالیت دارند.
2 هزار و 800 ورزشکار در فوتبال گناباد سازماندهی شده اند..
2095/7545/6012 خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.