مهدی کاشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بطور میانگین روزانه یک میلیون و 743 هزار و 354 لیتر بنزین یورو 4 و یک میلیون و 230 هزار و 193 لیتر بنزین معمولی در شهر مشهد مصرف می شود.
وی ادامه داد: مصرف بنزین این منطقه فروردین امسال نسبت به مدت مشابه پارسال با هفت درصد افزایش به 119 میلیون و 359 هزار لیتر رسید. پارسال 112 میلیون و 37 هزار لیتر بنزین در منطقه خراسان رضوی مصرف شد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی بیشترین میزان مصرف بنزین را مربوط به شهر مشهد با 92 میلیون و 180 هزار لیتر ذکر و بیان کرد: 54 میلیون و 44 هزار لیتر این میزان مصرف مربوط به بنزین یورو 4 و مابقی مربوط به بنزین معمولی بود.
وی گفت: مصرف نفت گاز منطقه خراسان رضوی نیز در فروردین ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با یک درصد افزایش به 65 میلیون و 478 هزار لیتر رسید.
کاشی افزود: همچنین در این مدت 264 هزار لیتر نفت گاز از طریق جایگاه شرکتی عرضه نفت گاز دوغارون به افغانستان صادر شد. وسایل نقلیه می توانند به میزان مصرف خود نفت گاز را در مرزها با قیمت دولتی استفاده نمایند و در صورتی که بیش از آن نیاز داشته باشند با قیمت فوب خلیج فارس برای آنها محاسبه می شود.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی ‌شهرستانهای مشهد، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.