مهدی کاشی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیشترین میزان مصرف را با 2 میلیون و 238 هزار لیتر مربوط به بنزین معمولی دانست و گفت: در این بازه زمانی مصرف بنزین یورو چهار نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 121 درصدی داشت و میزان مصرف آن که در سال قبل 766 هزار لیتر بود به یک میلیون و 696 هزار لیتر رسید.
وی گفت: در این مدت بنزین سوپر نیز 160 هزار لیتر مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش سه درصدی را نشان می دهد.
کاشی با بیان اینکه مصرف نفت گاز نیز با افزایش 13 درصدی به یک میلیون و 230 هزار لیتر رسیده است، اظهار کرد: این در حالی است که مصرف نفت گاز یورو چهار با 21 درصد کاهش به 333 هزار لیتر رسید.
وی ادامه داد: در منطقه خراسان رضوی نیز مصرف بنزین سوپر از تاریخ 27 اسفندماه 95 تا پایان روز سیزدهم فروردین سال جاری، 172 هزار لیتر بوده است که نشانگر افزایش چهار درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی، میزان مصرف بنزین معمولی در این منطقه را در این مدت 2 میلیون و 528 هزار لیتر ذکر و بیان کرد: مصرف این نوع بنزین نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد کاهش داشته است.
کاشی افزود: مصرف بنزین یورو چهار نیز با افزایش 104 درصدی از 839 هزار لیتر در مدت مشابه سال گذشته به یک میلیون و 711 هزار لیتر در نوروز امسال رسیده است.
شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی، ‌شهرستان های مشهد، قوچان، نیشابور، فریمان، تایباد، تربت جام، سرخس و درگز را زیر پوشش دارد.
7507/5132
خبرنگار: مصطفی نخعی **‌ انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.