حجت‌الاسلام مجید نصیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در حال حاضر کانون‌های مختلف جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در سطح استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی شده و خوشبختانه ساماندهی و هم‌افزایی مناسبی ‌در این حوزه شکل گرفته است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب خراسان‌رضوی بیان کرد: در حال حاضر کانون روحانیت، کانون فرهنگیان، بانوان، ایثارگران و اساتید دانشگاه تشکیل شده و جلسات متعددی نیز در این راستا در کانون‌ها تاکنون تشکیل شده است، علاوه بر این کانون بازار و اقشار هم ساماندهی شده است.

نصیرایی تاکید کرد: جلساتی را ‌با نمایندگان کاندیداهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی داشته‌ایم و خوشبختانه وحدت مناسبی ایجاد شده، نکته اصلی مورد تاکید ما وحدت و هم‌افزایی بیشتر است چراکه در حال حاضر جریان استکبار با تمام توان خود پای کار آمده و متقابلا نیروهای انقلاب نیز باید تمام ظرفیت‌های خود را به میدان بیاورند.

وی افزود: نیروهای انقلاب باید در این شرایط از هر حرکتی که احتمال ‌تفرقه داشته باشد به شدت پرهیز کنند و مراقب باشند که در این حوزه اصطکاکی ایجاد نشود تا در نهایت تمام تلاش‌ها منجر به شکل‌گیری انتخاباتی پرشور شود. تمامی تلاش جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در سطح ملی، رسیدن به کاندیدای واحد است و امیدواریم این مهم در نهایت محقق شود.

انتهای پیام/ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618041
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.