* روزنامه خراسان
تیتر صفحه نخست این روزنامه 'پازل ثبت نام ها تکمیل شد' انتخاب شده که با اشاره به نام نویسی جهانگیری، قالیباف، محمد هاشمی، رهامی و حاجی بابایی در آخرین روز ثبت نام و عکسی از آنها همراه شده است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
'مثلث نجات برای احیای توس' عنوان اصلی این روزنامه است که به نقل از سخنگوی شورای حفظ حقوق بیت المال در همکاری شهرداری، میراث فرهنگی و بخش خصوصی همراه با عکسی از تردد کامیونها در مسیر شهر تاریخی توس منتشر شده است.

* روزنامه شهرآرا:
این روزنامه عنوان صفحه نخست خود را با روتیتر 1636 نفر برای کاندیداتوری در انتخابات ثبت نام کردند، 'پایان جشنواره ثبت نام ریاست جمهوری' برگزیده است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز به تصویری از خسارت های ناشی از سیل در استانهای آذربایجان اختصاص دارد که با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در پی جاری شدن سیل در استانهای آذربایجان با عنوان ' وظیفه فوری مسئولان کمک به آسیب دیدگان' همراه شده است.

*روزنامه اتفاقیه خراسان:
'برج های پدیده قد می کشند؟' عنوان تیتر نخست این روزنامه است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز تصویری دورنما از فضای سبز شهری است که با عنوان 'سبز کمرنگ!' چاپ شده است.

* روزنامه قدس:
این روزنامه نیز در صفحه نخست خود گزیده ای از پیام رهبر معظم انقلاب در پی جاری شدن سیل در برخی از استان های کشور را با عنوان 'وظیفه فوری مسئولان کمک به آسیب دیدگان است' منتشر کرده است.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز به تصویری از قهرمانی تیم پرسپولیس اختصاص دارد که با عنوان 'پرسپولیس رکوردهای قهرمانی را شکست' همراه شده است.

* وی‍ژه نامه استانی روزنامه قدس:
'67 خانوار زلزله زده در 39 چادر!' عنوان صفحه نخست این ویژه نامه است.
تصویری از دورنمای آرامگاه فردوسی عکس منتخب صفحه نخست این روزنامه می باشد که با عنوان 'رفع مشکلات در منطقه آرامگاه فردوسی' چاپ شده است.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.