مجتبی شاکری روز چهارشنبه در نشست خبرنگاران افزود: تعداد داوطلبین عضویت در شوراهای اسلامی روستایی خلیل آباد نسبت به دوره قبل 15 درصد و در شوراهای شهری 69 درصد افزایش داشته است.
وی اظهار کرد: مردم این شهرستان از ثبت نام برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا استقبال خوبی به عمل آوردند.
وی گفت: در این شهرستان 204 نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستاها ثبت نام کردند که از این تعداد 183 نفر مرد و 21 نفر زن هستند.
شاکری افزود: از این تعداد 44 نفر شامل 37 مرد و هفت زن برای عضویت در شواهای شهری و 160 نفر شامل 146 مرد و 14 زن برای شوراهای روستایی ثبت نام کردند.
وی انتخابات را یکی از مهمترین مصادیق مردم سالاری دینی و نماد عینی مشارکت مردم در اداره جامعه و تعیین سرنوشت سیاسی و اجتماعی خویش عنوان کرد.
وی از آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات سالم، بانشاط و قانون مند خبر داد و گفت: ستاد اجرایی انتخابات شهرستان با برگزاری جلسات متعدد هماهنگی، توجیهی و آموزشی، انتخاب معتمدین، اطلاع رسانی و دعوت عمومی برای مشارکت در انتخابات و تشکیل کمیته های مختلف ستاد انتخابات، مقدمات لازم در این زمینه را فراهم کرده است.
فرماندار خلیل آباد افزود: در این شهرستان حدود 37 هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت سال جاری هستند.
شهرستان خلیل آباد در 242 کیلومتری مشهد دارای سه حوزه انتخابیه شهر خلیل آباد، بخش مرکزی و بخش ششطراز و 45 شعبه اخذ رای است.
7497 / 6053 خبرنگار: لیلا قرایی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.