محمدحسن فرهادی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کاشمر به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد افزود: بنیاد مسکن انقلاب اقدامات ارزنده ای در روستاها و مناطق محروم برای مقاوم سازی بافتهای فرسوده انجام داده است.
وی ادامه داد: اجرای طرحهای هادی روستایی و مقاومسازی واحدهای مسکونی در روستاها و نیز شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت نقش مهمی در ارتقاء کمی و کیفی ساختمانها دارد.
مدیر بنیاد مسکن کاشمر نیز گفت: با پیگیری اعتبارات عمرانی نسبت به اجرای طرحهای هادی شامل جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت روستاها رفاه مردم در روستاها رقم خورده است.
محمود واحدیان افزود: تاکنون در 25 روستای کاشمر طرحهادی با هزینه 66 میلیارد ریال به انجام رسیده و مردم از آسفالت برخوردار شده اند. 38 در صد از این میزان اعتبار در چارچوب فعالیت دولت یازدهم محقق شده است.
وای ادامه داد: چهار هزار و 800 فقره وام مسکن روستایی نیز پرداخت شده که 14 درصد آن ظرف چهار سال گذشته ارائه شد و این امر بیانگر افزایش چشمگیر اعتبارات در سالهای اخیر در این حوزه است.
مرکز شهرستان 195 هزار نفری کاشمر در فاصله 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است. این شهرستان مرکب از دو بخش مرکزی و کوهسرخ دارای 63 روستا است. 61 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
7497/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.