سید جواد کمالی روز یکشنبه در مراسمی به همین منظور افزود: ارزان برگزار کردن کلاسهای آموزشی در حوزه سینما، توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال از رویکردهای بسیج هنرمندان خراسان رضوی در حوزه کانون علم و تجربه سینما است.
وی ادامه داد: راه اندازی این کانون بر اساس حمایت از فعالان عرصه سینما انجام شده و تربیت نیروهای مستعد در طراز انقلاب اسلامی برای تولید آثار فاخر از جمله رویکردهایی است که در کانون علم و تجربه سینما بسیج هنرمندان خراسان رضوی به صورت ویژه دنبال می شود.
رئیس بسیج هنرمندان خراسان رضوی گفت: هم اینک 10 انجمن در بسیج هنرمندان این استان فعال هستند. بسیج بهترین ظرفیت را برای حمایت از تولید آثار انقلابی در اختیار دارد و قطعا خراسان در خصوص تولید چنین آثاری پیش گام خواهد بود.

* برگزاری نخستین دوره آموزشی
مسئول کانون علم و تجربه سینما بسیج هنرمندان خراسان رضوی نیز گفت: پس از اعلام فراخوان نخستین دوره آموزشی فیلم در این کانون 200 نفر اعلام آمادگی کردند که از این بین بعد از آزمون 40 نفر برای شرکت در دوره انتخاب شدند.
محمدعلی 50 درصد شرکت کنندگان را بانوان ذکر و بیان کرد: رده سنی افراد حاضر در این دوره آموزشی بین 16 تا 45 سال است و بیشتر آنها علاقه مند به شرکت در دوره های بازیگری هستند.
وی ادامه داد: همچنین برنامه های مختلفی از جمله سه شنبه های سینمایی(سه شنبه دوم و چهارم هر ماه) با محوریت بررسی آثار سینمایی در دفتر کانون علم و تجربه سینما بسیج هنرمندان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.
بسیج هنرمندان در سطح کشور 120 هزار عضو و در خراسان رضوی هفت هزار و 500 عضو دارد.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.