به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس سردار هاشم غیاثی  در دیدار با نماینده ولی‌فقیه استان با اشاره به اینکه امسال دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود، اظهار داشت: تلاش همه باید در راستای حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات و انتخاب اصلح باشد. 

وی افزود: حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات همواره مورد تاکید رهبرمعظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بوده و این حضور حداکثری برای دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی دارای پیام است. 

فرمانده سپاه فجر با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان " اقتصاد مقاومتی، تولید - اشتغال " و تاکیدات رهبرمعظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) درباره اهمیت موضوع اقتصاد، گفت: دبیرخانه دائمی اقتصاد مقاومتی با حضور مدیران عامل بانک مهر اقتصاد، بانک انصار، مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و بسیج سازندگی در سپاه فجر فارس تشکیل شده است. 

وی خاطرنشان کرد: امسال سپاه پاسداران و اقشار بسیج فارس با تمام توان مطالبات رهبرمعظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) پیرامون اقتصاد مقاومتی را پیگیری می‌کنند و این سبب توجه مسئولان به این مسئله مهم و با اهمیت برای کشور می‌شود. 

سردار غیاثی تصریح کرد: سپاه فجر فارس مانند سال‌های گذشته با هدف ایجاد اشتغال و حمایت از تولید تسهیلات اقتصاد مقاومتی را به کارآفرینان و جوانان ارائه می‌دهد. 

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج باید همواره آمادگی خود را در زمینه‌های امنیتی، دفاعی و فرهنگی حفظ کنند، گفت: اگر این آمادگی در تمام عرصه‌ها وجود داشته و ارتقا پیدا کند در بزنگاه‌ها غافگیر نخواهیم شد. 

انتهای پیام/ 
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 609475
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.