به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پدیده از بیست و یک بازی ابتدایی خود با سه برد و 10 تساوی تنها نوزده امتیاز داشت و در منطقه سقوط قرار گرفته بود،‌اما پس از هفته بیست و یکم به یک باره ورق برگشت و این تیم مشهدی توانست با کسب پنج برد پیاپی، نتیجه فوق العاده ای را ثبت کند و نه تنها از منطقه سقوط فاصله بگیرد بلکه شانس آن را داشته باشد که سهمیه آسیایی را هم کسب کند.
پدیده که اکنون در رده هفتم لیگ برتر قرار دارد می تواند با ادامه روند موفقیت های خود در چهار بازی انتهایی فصل که با چهار تیم بالای جدول رده بندی لیگ برتر شامل پرسپولیس، استقلال تهران، تراکتورسازی و ذوب آهن خواهد بود،‌ فرصت آن را داشته باشد تا به عنوان اولین تیم مشهدی به رقابتهای جام باشگاههای آسیا صعود کند.
پدیده با توجه به اینکه اکنون در رده هفتم لیگ برتر قرار دارد می تواند با قرار گرفتن در میان چهار تیم اول لیگ برتر امید داشته باشد تا با قهرمانی تراکتورسازی در فینال جام حذفی جزو سه سهمیه لیگ برتر برای رقابتهای آسیایی باشد.
سرمربی تیم فوتبال پدیده در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای فصل امتیازات زیادی را از دست دادیم و زمانی به شرایط ایده آل رسیدیم که به انتهای فصل نزدیک شده ایم.
محمدرضا مهاجری اضافه کرد: برای ادامه فصل بی انگیزه نیستیم و تمام تلاش خود را انجام می دهیم که بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم.
پدیده اینک به ثبت رکورد هم می اندیشید و در صورتی که در بازی آینده هم با پیروزی از میدان خارج شود،‌می تواند در کنار پرسپولیس تهران قرار گیرد که 6 برد پیاپی در لیگ برتر دارد.
تیم پدیده که ازهفت تقابل رسمی خود با تراکتورسازی توانسته 6 برد و 1 تساوی به دست آورد، می تواند با کسب نتیجه به طلسم شکست ناپذیری فوق العاده خود در مقابل این تیم قدرتمند تبریزی ادامه دهد.
مهاجری در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در مقابل تراکتور سازی هیچ گاه به دنبال رکورد نبوده ایم و تمام تلاش ما این بوده است که بتوانیم در مقابل هر تیمی بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم.
پدیده تا پایان هفته بیست و ششم با 34 امتیاز در رده هفتم جدول شانزده تیمی لیگ برتر قرار دارد و طبق برنامه باید در دیدار بعدی خود در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف تراکتورسازی تبریز برود.
6012/7495 حسین عباسی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.