* روزنامه خراسان
این روزنامه با تیتر 'ژست موشکی ترامپ ' عنوان اصلی صفحه نخست خود را به اقدام نظامی آمریکا در سوریه اختصاص داد و نوشت: ترامپ پس از ناکامی در عرصه داخلی به سمت موجه سازی از طریق اقدام نظامی خارجی روی آورد.
توضیحات عارف درباره روند تهیه فهرستهای انتخاباتی اصلاح طلبان، انتخاب پنج نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب با رای مجمع ملی از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
عنوان نخست ویژه نامه این روزنامه با عکسی از منطقه زلزله زده سفیدسنگ فریمان اختصاص به 'پسازلزله'دارد که گزارش میدانی خبرنگار خراسان رضوی از وضعیت مناطق زلزله زده و اختصاص وام 20 میلیون تومانی برای واحدهای تخریب شده است.

* روزنامه قدس
تیتر اصلی این روزنامه با عنوان 'آنها که جوانان انقلابی را می کوبند به کشور لطمه می زنند' به حمایت رهبر معظم انقلاب از نیروهای مومن و بسیجی اختصاص دارد.
تصویر اصلی صفحه نخست قدس هم با عکسی از بازدید حجت الاسلام رئیسی از منطقه زلزله زده فریمان ' ما همه مسئولیم' است.

* ویژه نامه استانی روزنامه قدس
صفحه نخست این ویژه نامه هم به 'پس لرزه های زلزله خراسان رضوی به تدریج برطرف می شود' به نقل از پرفسور کردوانی در گفت و گو با این روزنامه اختصاص یافته است. تصویر اصلی هم عکسی از تخریبهای زلزله در منطقه سفید سنگفریمان است.

* روزنامه شهرآرا
این روزنامه عنوان صفحه نخست خود را 'سناریوی هالیوودی آمریکا برای سوریه' انتخابات کرده و در روتیتر آن نوشت: شهرآرا اهداف ایالات متحده از حمله موشکی به پایگاه هوایی الشعیرات را بررسی می کند.
تصویر نخست شهرآرا هم مربوط به گلباران حرم رضوی در شب میلاد جواد الائمه(ع) توسط عاشقان اهل بیت(ع) است.

* روزنامه اتفاقیه خراسان
این روزنامه گزارشی از مناطق زلزله زده با تیتر 'بر مزار خانه ای که نیست' و عکسی از یک زن بر تل آوار خانه اش را در صفحه نخست خود منتشر کرده است.
تیتر درشت دیگر این صفحه نیز با عنوان 'وزیر آمد، شهردار رفت ' با روتیتر 'صندلی خالی مدیریت شهری در پرالتهابترین روزهای مشهد' به موضوع سفر شهردار مشهد برای شرکت در نشست جمنا اشاره دارد.
خبرنگار : فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.