به گزارش خبرگزاری تسنیم از فریمان  سید حسن قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز در بازدید از روستاهای زلزله زده در خراسان رضوی اظهار داشت: یکی از موضوعات مورد تأکید رئیس جمهور بازسازی سریع خانه‌های روستائیان بوده که در این راستا وام با بهره 5 درصد در اختیار خسارت دیدگان از زلزله به مبلغ 20 میلیون تومان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین 7 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض نیز برای خرید لوازم منزل و بازسازی در نظر گرفته شده که 5 میلیون تومان از آن برای بازسازی منزل و 2 میلیون تومان برای خرید لوازم منزل است همچنین جهاد کشاورزی نیز باید برای هر خانواده روستایی 10 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد 5 درصد در نظر بگیرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرد: همچنین صندوق کارآفرینی امید نیز  30 میلیون تومان تسهیلات برای این افراد در نظر گرفته و 20 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه نیز برای زلزله‌زدگان در نظر گرفته شده و رئیس جمهور به ارائه خدمات با سرعت بالا تأکید دارند.

قاضی‌زاده هاشمی روند خدمات رسانی در مناطق زلزله‌زده را مناسب ارزیابی و خاطرنشان کرد: هماهنگی‌ها به صورت مناسبی انجام شده و خدمات به صورت مطلوبی در حال انجام هستند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607692
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.