حمید بنایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت باید با حذف برخی قوانین دست و پا گیر و بوروکراسی های اداری که از موانع توسعه و رونق اقتصادی و اشتغال محسوب می شوند، بستر توسعه کارآفرینی و حمایت از تولید ملی را هموار کند.
وی کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی و جهت دهی بیشتر آن در مسیر توسعه و رونق اقتصادی و اشتغال و حمایت از تولید ملی و روان سازی اجرای طرحهای عمرانی را از ارکان مهم تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد.
نایب رئیس مجمع نمایندگان مردم استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی نامگذاری امسال به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط رهبر معظم انقلاب را نشان دهنده توجه خاص معظم له به مقوله توسعه توانمندی داخلی و تولید ملی دانست و اظهار کرد: همه ارکان جامعه شامل دولت، مجلس و مردم باید در تحقق شعار سال نقش آفرین باشند.
وی گفت: تولید ملی، اشتغال و کارآفرینی و جهت دهی ظرفیتها و توانمندی ها تنها با مدیریت توانمند و کارآمد در بخشهای مختلف و بهره گیری موثر از توان جوانان و مشارکت مردم محقق می شود.
وی ادامه داد: کاهش بیکاری، اشتغال جوانان و دانش آموختگان دانشگاهی که با وجود خدمات مسئولان هنوز هم به عنوان یکی از دغدغه های مهم خانواده ها محسوب می شود تنها با عزم ملی در حمایت از تولید ملی و اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی میسر می شود.
نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی افزود: حمایت از تولید ملی و اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی باید در بین اقشار جامعه و مسئولان بیش از پیش نهادینه شود.
2095/ 6053 خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.