به گزارش ایرنا در این آیین نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی در سخنانی گفت: برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت برای درس گرفتن از شهیدان و الگو قرار دادن آنان در زندگی است.
بهزور بنیادی با بیان اینکه همه ما خادم الشهدا هستیم، اظهار داشت: باید تلاش کنیم این خدمت را شهدا از ما بپذیرند و این جز با اخلاص و کار برای رضای خدا محقق نخواهد شد.
وی با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: همه باید برای تحقق منویات رهبری تلاش و با وحدت و همدلی برای خدمت رسانی به مردم بیش از گذشته تلاش کنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بردسکن نیز در این مراسم با تسلیت درگذشت ابوالشهیدین عاصمی، پدر سردار شهید علیرضا و عباس عاصمی گفت: شهدا با جانفشانی و ایثارگری های خود عزت، آرامش و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند و بر ماست که با برگزاری یادواره های شهدا ادامه دهنده راه آنها باشیم.
حسین سلیمانیان از نصب یادمان 14 شهید روستای سیر در ورودی این روستا خبر داد و گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و این حداقل کاری است که می توانیم نسل جوان را در جریان رشادت ها و ایثارگری های شهدا قرار دهیم.
پخش نماهنگ، اجرای دکلمه و تجلیل از خانواده های معظم شهدا از برنامه های این مراسم بود.
روستای سیر با جمعیتی افزون بر 150 خانوار در 15 کیلومتری شهر بردسکن و مرکز شهرستان 76 هزار نفری بردسکن در 273 کیلومتری مشهد قرار دارد.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132/ن
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.