علیرضا معین‌زاده، چهارشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص روند اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان افزود: از 25 اسفند پارسال تاکنون هزار و 656 نفرروز عضو جوان داوطلب در این طرح مشارکت کرده اند که هزار و 121 نفر‌ آنان برادر و 535 نفر خواهران بوده اند.
وی با اشاره به تعداد افراد مشارکت‌کننده در این طرح گفت: هزار و 61 نفر از افراد شرکت‌کننده در اجرای این طرح جوانان، 276 نفر دانشجویان، 228 نفر دانش‌آموزان، 26 نفر از طلاب، 54 نفر از روستاییان و 11 نفر از غنچه‌های هلال‌احمر بوده‌اند.
معاون امور جوانان هلال‌احمر استان خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 150 هزار مسافر از خدمات داوطلبانه جوانان در پست‌های ثابت و سیار بهره‌مند شده اند.
معین‌زاده با بیان اینکه خدمات ارائه شده در ایستگاه‌های سلامت، خیمه‌های نماز و فضای دوستدار کودک به مسافران بوده است، بیان کرد: 30 هزار و 880 نفر نیز از فضای دوستدار کودک بهره‌ برده ‌اند.
وی ادامه داد: در راستای این طرح 18 هزار و 40 نفر از مسئولین استانی، شهرستانی و عموم مردم به پویش 'نه به تصادفات جاده ای' پیوسته و با امضای میثاق‌نامه، خود را متعهد به رعایت قوانین و مقررات و نکات ایمنی در هنگام رانندگی کرده اند و حدود 137 هزار نقشه، بروشور و سایر محصولات فرهنگی توسط جوانان به مسافران نوروزی ارائه شده است.
7496/5132
خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.