علیرضا قامتی روز سه‌ شنبه در نشست خبری افزود: دولت در زمینه های سیاسی و دیپلماسی اقدامات مؤثری داشته و سهولت در واردات یکی از نتایج قابل ‌قبول در برجام است زیرا نحوه واردات درگذشته هزینه ‌های سنگین بر اقتصاد کشور تحمیل می ‌کرد.
وی با بیان اینکه دولت در زمینه های مختلف کارهای خارق‌ العاده و خوبی انجام داده است اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در بدترین شرایط بودجه‌ ای توانست تورم را مهار و شاخص اقتصادی را به مرحله رشد برساند.
وی عملکرد دولت را در زمینهٔ اشتغال موفق ارزیابی کرد و گفت: این دولت توانسته است 700 هزار شغل ایجاد کند اما این باور نیز وجود دارد که این اشتغال پاسخگوی یک‌ میلیون و 200 هزار جوان جویای کار در کشور نیست.
فرماندار قوچان افزود: سیاست ‌ها و برنامه ‌های دولت در مشارکت بخش خصوصی و رونق اقتصاد می ‌تواند زمینه مناسبی برای ایجاد اشتغال به وجود آورد.
وی اظهار کرد: برای رفع معضل اشتغال جوانان باید به دنبال رونق تولید باشیم و رونق تولید با همکاری مردم و مسئولین میسر است.
وی از جذب 110 نفر در سه واحد صنعتی و تولیدی این شهرستان خبر داد و گفت: این نیروها در بخش ‌های تخصصی، فنی و بازاریابی به ‌صورت قراردادی و آزمایشی به کار گرفته ‌شده‌ اند.
قامتی افزود: مطالبات و عیدی کارگران کارخانه کاشی این شهرستان که از سال 1393 باقی‌ مانده بود تسویه و شده و فقط بخشی از مطالبات سال گذشته آنان باقی ‌مانده است.
وی با اشاره به خرید 30 میلیارد ریالی تجهیزات در این واحد صنعتی اظهار کرد: تجهیزات جدید تا پایان اردیبهشت‌ ماه راه ‌اندازی خواهد شد که ظرفیت تولید این واحد را به 6هزار مترمربع خواهد رساند.
وی همچنین از افزایش هفت درصدی تعداد ثبت ‌نام ‌شدگان برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان نسبت به دوره قبل این انتخابات خبر داد.
7501 / 6053 خبرنگار: حبیبه احسنی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.