مصطفی سالاری روز یکشنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات یزد و اجرای مانور سامانه جامع انتخابات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرط اصلی و محوری، داشتن دقت و سرعت عمل هنگام کار با سامانه جامع انتخابات است.
وی ادامه داد: خوشبختانه کارشناسان ثبت نام ستاد انتخابات شهرستان یزد همگی دارای تجربه و تخصص کافی در این زمینه هستند.
رئیس هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان یزد با بیان اینکه طراحی سامانه جامع انتخابات به گونه ای است که به شما کمک می کند تا مر قانون رعایت شود تاکید کرد: درصورتی که هریک از شاخص های درخواستی کامل نشود امکان ادامه روند نام نویسی وجود ندارد که این موضوع به خودی خود موجب افزایش دقت و رعایت قانون در هنگام ثبت نام ها می شود.
مانور سامانه جامع انتخابات به منظور ارزیابی زیرساخت های فناوری اطلاعات و آمادگی کارشناسان انتخابات همزمان با سراسر کشور صبح امروز یکشنبه از ساعت هشت صبح آغاز شد و بصورت آزمایشی کار ثبت‌نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در ستادهای انتخاباتی شهرستان یزد، بخش مرکزی و زارچ آغازشده است.
هدف از برگزاری این مانور سنجش مهارت کارشناسان انتخابات، کارشناسان فناوری اطلاعات و بررسی زیر ساخت ‌های فناوری اطلاعات در برقراری ارتباط مداوم و باکیفیت با ستاد انتخابات استان و کشور است.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
7537/ 5054 خبرنگار: مسعود میرجلیلی** انتشار : بهنام احمدی *
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.