علیرضا رشیدیان در جریان این بازدید در مرکز اسکان حادثه دیدگان واقع در میقات جواد الائمه(ع) به خبرنگار ایرنا گفت: طی این حادثه به دلیل فقدان دید کافی ناشی از مه غلیظ و سرعت غیرمجاز مجموعه ای از خودروها به صورت زنجیروار برخورد کرده که منجر به جان باختن یک کودک شد.
وی افزود: دستگاه های امدادی به سرعت مجروحان این سانحه را به مراکز درمانی منتقل کردند. 31 نفر از این افراد به بیمارستان شهید کامیاب، 21 نفر به بیمارستان طالقانی، چهار نفر به بیمارستان شهید هاشی نژاد و سه نفر هم به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال یافته و خدمات درمانی لازم به آنها داده شد.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همچنین عده ای از مسافران که در جریان این حادثه و انسداد مسیر در جاده مانده بودند به میقات جوادالائمه(ع) انتقال یافتند. ایستگاه اسکان کفشداران آستان قدس رضوی در ملک آباد نیز همه ظرفیت خود را با تامین فرش و پتوی مورد نیاز از سوی هلال احمر برای خدمت به زائران این مسیر آماده کرده است.
وی گفت: بخشداری ملک آباد در ورودی مشهد هم مدارسی را تجهیز کرد و با کمک ستاد اسکان و ستاد بحران استان این فضا مهیا می شود تا با توجه به برودت هوا و کاهش دما به در صورت افزایش جمعیت نسبت به اسکان آنها اقدام شود.
رشیدیان افزود: مسیر باغچه - مشهد هم اینک دارای مه غلیطی است و احتمال یخزدگی سطح جاده نیز با توجه به برودت هوا وجود دارد لذا پلیس راه برای مدیریت شرایط در قبل از محدوده مه مستقر شده و به خودروها هشدار می دهد.
وی ادامه داد: در موج نخست سفرهای نوروزی به خراسان رضوی با وجود پیش بینی افزایش هشت درصدی مسافران شاهد رشد 10 درصدی هستیم با این وجود خدمات دهی و پذیرایی از مسافران امسال شرایط بهتری نسبت به پارسال دارد.
استاندار خراسان رضوی گفت: در حوزه هتلها و حمل و نقل مسافران نیز افزایش نرخ خدمات اعمال نشد و در مدیریت و تنظیم بازار نیز اقلام اساسی از شرایط خوبی برخوردار بود و تا حد زیادی بازار کنترل شد.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.