مدیرعامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس ‌رضوی در این مراسم که مدیر سازمان تیمهای ملی فدراسیون فوتبال و شماری از فوتبالیستهای کشورمان نیز در آن حضور داشتند گفت: ورزشگاه سرپوشیده امام رضا(ع) از پیشرفته‌ترین و مجهزترین ورزشگاههای کشور به شمار می رود.
حسین یوسفی افزود: این ورزشگاه که ظرفیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد و از حیث معماری و امکانات مطابق استانداردهای روز دنیا ساخته شده با حمایت آستان قدس رضوی و هزینه دو هزار میلیارد ریال بنا شده است.
وی ادامه داد: ورزشگاه امام رضا(ع) در زمینی به مساحت 405 هکتار با زیربنای 20 هزار مترمربع در ضلع شرقی سایت 12 هکتاری مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی واقع در تقاطع بلوارهای خیام و فردوسی مشهد ایجاد شده است.
مدیرعامل مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس ‌رضوی گفت: این ورزشگاه علاوه بر پیست دو و میدانی و امکانات موجود در یک استادیوم فوتبال مطابق استانداردهای فیفا، مجهز به 10 سالن ورزشی استاندارد، توقفگاه خودرو و امکانات فرهنگی و رفاهی دیگر از قبیل آمفی تئاتر، سالنهای همایش، غذاخوری، موزه افتخارات ورزشی آستان قدس رضوی و کلاسهای مربیگری است.
وی افزود: سقف ورزشگاه نیز با مساحت 18 هزار مترمربع از نوعی پارچه کششی عایق و ضدآب است که متداولترین شکل سقف سازی ورزشگاههای جهان به شمار می رود.
خبرنگار: میترا عبدالهی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.