به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در خطبه های این هفته نماز جمعه سبزوار افزود: با وجود وفاداری جمهوری اسلامی ایران به مفاد برجام، آمریکا به تعهدات خود پایبند نبود و این موید این مطلب است که در مذاکره با استکبار باید با تیزبینی عمل کرد و مراقب ترفند و مکر آنان بود.
وی تصریح کرد: مسئولان در صورت مذاکره با طرف غربی در باره مسائل حقوق بشر، قدرت موشکی ایران و جبهه مقاومت اسلامی، باید از بدعهدی امریکا در خصوص برجام عبرت بگیرند.
امام جمعه سبزوار با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و امام خمینی (ره) افزود: امام راحل با ایمان به خداوند و پشتوانه امت در برابر نظام ستمشاهی و سلطه ایستادگی کرد و به مسئولان توصیه کردند که همواره مراقب توطئه و فریب دشمن باشند.
وی با تبریک سال نو و بهار طبیعت گفت: انسانها نیز باید همزمان با تحول طبیعت با تطهیر درون، دلها را از کینه، حسادت، تنگ نظری و گناه پاک کنند و ایام نوروز فرصتی بسیار ارزشمند برای صله رحم است که سبب برکت عمر، فزونی مال و دوری از فقر در جامعه می شود.
امام جمعه سبزوار گفت: در دید و بازدیدهای نوروری اقوام و خویشان فقیر و نیازمند فراموش نشوند و کمک عزتمندانه به آنها با حفظ آبرو مورد توجه باشد.
مقیسه افزود: همزمان با افزایش سفر و ترافیک در جاده ها رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضمن سفری ایمن، به کاهش حوادث رانندگی، تلفات و مصدومیت ناشی از آن کمک کنند.
حجت الاسلام مقیسه گفت: شب چهارشنبه آخر امسال شهر سبزوار آرام بود و جا دارد از جوانان، نوجوانان، خانواده ها و به ویژه تلاش و زحمات نیروهای انتظامی و آتش نشانی در برقراری امنیت تشکر شود.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی
8145/7500/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.