یحیی قاینی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارشهای پراکنده باران از فردا تا اوایل وقت روز شنبه 28 اسفند مناطق مختلف خراسان رضوی را فرا می گیرد که در نواحی غربی استان این بارشها به صورت رگباری با احتمال رعد و برق رخ خواهد داد.
وی ادامه داد: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی جوی به نسبت پایدار بر در خراسان رضوی خواهیم داشت اما در آغازین روزهای سال جدید روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده هوای استان دوباره تحت تاثیر جریانات ناپایدار و بارشی قرار خواهد گرفت.
رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از وزش باد به نسبت شدید تا شدید برای فردا 27 اسفند و همچنین روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آتی در این استان خبر داد.
وی همچنین بیشینه دمای امروز هوای مشهد را 20 درجه سلسیوس اعلام و بیان کرد: بیشینه دمای هوا در این شهر روزهای جمعه و شنبه به ترتیب 22 و 19 درجه پیش بینی شده است.
قاینی پور پیش بینی بیشینه دمای هوای مشهد برای روزهای یکشنبه و دوشنبه آتی را نیز 23 و 20 درجه اعلام و بیان کرد: با توجه به افزایش تدریجی دمای شبانه طی چند روز آینده کمینه دمای هوا مشهد برای جمعه شب و شنبه شب آتی نیز به ترتیب هفت و پنج درجه خواهد بود.
وی گفت: کمینه دمای مشهد برای یکشنبه شب و دوشنبه شب آتی هم به ترتیب شش و 10 درجه پیش بینی شده است.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.