به گزارش ایرنا،این بانوان از کارکنان سپاه، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، تربیت بدنی، آموزش و پرورش، انتقال خون، بهزیستی، کمیته امداد و دیگر دستگاهها به خاطر موفقیت در عرصه فعالیتی برتر شناخته اند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در این مراسم گفت: بانوان با وظیفه خطیری که در پرورش و تربیت فرزندان دارند جایگاه ممتازی در تبیین اقدامات نظام ایفا می کنند.
احمد برادران افزود: بانوان نیمی از ظرفیت کشور را تشکیل می دهند و توانمندی این قشر می تواند در پیشبرد اهداف نظام و توسعه همه جانبه کشور در ابعاد مختلف تاثیرگذار باشد.
وی ادامه داد: همچنین غفلت بانوان از نقش تربیتی که در نظام اجتماعی دارند در واقع غفلت از آینده کشور است.
برادران با یادآوری شروع ثبت نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا ادامه داد: اگرچه حدود نیمی از جمعیت شهر سبزوار را بانوان تشکیل می دهند اما در این شهرستان زنان برای ثبت نام و شرکت در انتخابات شورا حضور کمرنگی دارند که فعالیت بیشتر زنان را در این عرصه می طلبد.
وی ادامه داد: همچنین در خرداد ماه سال آتی انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود که مردم باید در انتخاب خود دقت کافی داشته باشند.
او در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: دولت یازدهم کشور را در شرایطی تحویل گرفت که تورم بالای 43 درصد بود و 6 قطعنامه علیه ایران در حوزه بین الملل صادر شده بود.
براداران ادامه داد: دربحث توافق هسته ای، با هدایت رهبری و دقت تیم کارآمد هسته ای، قطعنامه ها لغو شدند و امروز ایران یک کشور مقتدر و دارای امنیت محسوب می شود.
وی گفت: برجام یک معاهده بین المللی است و قرارداد بین ایران و آمریکا نیست و بنابراین اگر یکی از کشورهای عضو نسبت به برجام بد عهدی کند دلیل نقض آن نیست.
فرماندار سبزوار اجرای طرح تحول سلامت را از توفیقات دولت یازدهم برشمرد و افزود: در شهرستان سبزوار 73 هزار نفر بدون دفترچه بیمه بودند که هم اکنون این پوشش به صورت صدر درصدی انجام شده است.
او ادامه داد: همچنین مردم بیش از 60 درصد هزینه درمانی را پرداخت می کردند که با اجرای این طرح علاوه بر نوسازی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی سهم بیمار به کمتر از 5 درصد هزینه های درمانی رسیده است.
برادران گفت: در شهرستان سبزوار به دلیل مشکلات اعتباری کشور، بحث واگذاری بیمارستان حشمتیه و تبدیل آن به هتل مطرح بود که با مخالفت وزیر بهداشت روبرو شد.
فرماندار سبزوار افزود: این بیمارستان با هزینه 600 میلیارد ریال حدود یک سال پیش تکمیل شد و امروز به عنوان بزرگترین طرح درمانی در غرب استان خراسان مطرح است.
وی طرح اورژانس هوایی، آسفالت 235 کیلومتر راه و گازرسانی به بیش از 100 روستا را از دیگر خدمات دولت یازدهم در سبزوار بیان کرد.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7499/7500/6012خبرنگار: محمد مهرنیا** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.