به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی فضلی عصر شنبه در مراسم یادواره شهید احمد نظیف در سبزوار افزود: دشمن با رواج فرهنگ غرب در پی انحراف و دور کردن نسل جوان از اصول و ارزش های دین و نظام اسلامی است.
وی اظهار کرد: دشمن از طریق شبکه های مجازی و ماهواره به خانه ها و محافل راه یافته و از این طریق به ریشه و هویت اسلامی آسیب می زند.
وی گفت: یکی از اهداف دشمن در شبیخون فرهنگی برانگیختن اختلافات قومی، مذهبی و جناح های سیاسی کشور است تا مسئولان نظام درگیر مسائل حاشیه شده و از توجه به مسائل اصلی کشور غافل شوند.
سردار فضلی افزود: سه عامل ولایت فقیه، قانون اساسی و دشمن ستیزی ملت ایران از عوامل پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی است و مادام که این سه اصل حفظ شود دشمن راه به جایی نمی برد.
وی اظهار کرد: گزینه نظامی آمریکا دغدغه ای برای ملت محسوب نمی شود و جمهوری اسلامی از گزینه نظامی هراسی ندارد.
وی گفت: امنیت کامل جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهدای والا مقام است و اگر مقاومت شهدا و رزمندگان مدافع حرم نبود امروز تکفیری ها خطر جدی برای انقلاب اسلامی بودند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس افزود: اردوهای راهیان نور مهمانی شهداست که با راهبری ستاد مرکزی راهیان نور، ارتش، بسیج و سپاه برگزار می شود.
در این مراسم با قدردانی از خانواده شهید احمد نظیف از نرم افزار اندروید 'بزرگ مردِ کوچک' که روایتی از زندگی این شهید به عنوان خردسال‌ ترین شهید سبزوار در دوران دفاع مقدس و شهید شاخص بسیج دانش ‌آموزی کشور می باشد، رونمایی شد.
شهید احمد نظیف دانش آموز 12 ساله سبزواری تیر ماه سال 1360 عازم جبهه های جنگ شد و 25 روز بعد در منطقه قلاویزان مهران بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.
سبزوار حدود یک هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
8145/7500/ 6053 خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.