دانشگاه پیام نور خراسان رضوی روز شنبه به نقل از سید جواد حسینی در دومین جشن دانش آموختگی 800 دانشجوی این دانشگاه در مشهد گزارش داد:‌خلاقانه نبودن، مهارتی نبودن و عدم رعایت عدالت آموزشی از جمله انتقاداتی می باشد که به دانشگاه‌های جهان وارد است اما ‌دانشگاه پیام نور موفق شده پاسخ‌ دهنده این انتقادات در جهان باشد.
وی افزود:‌ دانشگاه پیام نور امسال نسبت به پارسال در مسیر رشد خلاقیت و نوآوری 50 درصد افزایش فعالیت داشته و انتقاد نسبت به عدم کاربردی و مهارتی بودن را پاسخگو بوده است.
معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد:‌ دانشگاه پیام نور رشته‌هایی را پرورش داده که مهارت نیروی انسانی را افزایش می‌دهد. دانشگاه نسل سوم مرکزی است که کارآفرین باشد و دانشگاه پیام نور در این مسیر در حال حرکت است.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: مشارکت دانشجویان در فعالیتهای فرهنگی در یک سال اخیر رشد دو برابری داشته است.
دکتر محمدعلی داوریار افزود: این دانشگاه دانش آموختگان بسیاری داشته و به همین منظور کانون فارغ‌ التحصیلان دانشگاه پیام نور راه اندازی می شود تا از این دانش آموختگان حمایت شود.
وی از افزایش 30 درصدی جذب دانشجو نسبت به سال گذشته در پیام نور خراسان رضوی خبر داد و اظهار کرد: فعالیتهای فرهنگی دانشگاه پیام نور استان نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی ادامه داد: بسیاری از رتبه‌های نخست آزمون وکالت و مخترعان از دانشجویان افتخارآفرین دانشگاه پیام نور هستند.
وی گفت: در آینده اساتید دانشگاه پیام نور به ‌صورت برخط (آنلاین) تدریس بین ‌المللی الکترونیکی خواهند داشت و اساتید برجسته در دنیا کلاسهای الکترونیکی برای دانشجویان این دانشگاه برگزار خواهند کرد.
او افزود:‌طرح بزرگ کتاب، استاد و کلاس همراه از دانشگاه پیام نور تهران آغاز شده و به‌ زودی در مشهد و سایر شهرستان‌ها اجرا می‌ شود.
خراسان رضوی سومین استان کشور از نظر جمعیت دانشجویی دانشگاه پیام نور است. 30 واحد دانشگاهی پیام نور با 45 هزار دانشجو، 800 کارمند و 2 هزار مدرس در این استان وجود دارد.
7489/1858**خبرنگار: میترا عبداللهی انتشاردهنده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.