به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی، دکتر محمد علی داوریار گفت: این مبلغ در پی برگزاری نشست های ستاد راهیان نور اختصاص یافت و قرار شد 350 دانشجوی علاقمند، به این سفر معنوی اعزام شوند.
وی اظهار کرد: نخستین کاروان دانشجویی راهیان نور دانشجویان دختران این دانشگاه به تعداد 224 نفر روز شنبه هفته آینده و کاروان دوم مشتمل بر دانشجویان پسر چند روز بعد از آن به مناطق دوران دفاع مقدس اعزام می شوند.
رییس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی افزود: در عصر کنونی که دشمن با ابزارهای مختلف سعی در شبیخون فرهنگی و رخنه در عقاید و باور جوانان برومند انقلاب اسلامی دارد، حضور در این سفر معنوی و الگوگیری از راه و سیره جوانان غیور ایران اسلامی که با تقدیم جان و مال خود امنیت و آرامش را برای امروز ما به ارمغان آوردند، بسیار تاثیر گذار است.
دکتر داوریار افزود: بدون شک حضور در سرزمینی که بوی عشق می دهد و قدم زدن بر روی خاکی که روزگاری جوانانی با روحی بلند و عزمی راسخ در مسیر رسیدن به هدف گام نهاده اند، باعث افزایش معنویت در روح و جان می شود و این معنویت می تواند بسیاری از رذائل اخلاقی را بزداید.
خراسان رضوی سومین استان کشور از نظر برخورداری از جمعیت دانشجویی در دانشگاه پیام نور است و 30 واحد دانشگاهی پیام نور با 45 هزار دانشجو، 800 کارمند و 2 هزار مدرس دارد.
7489/6012 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده:‌علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.