آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر امام رضا(ع) افزود: دشمنان پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) به این نتیجه رسیده اند اگر نظام اسلامی ایران با اقتدار بماند و توسعه یابد، باعث خاکستر شدن قدرتهای استکباری می شود و اقتدار مادی آنها را از بین می برد.
وی ادامه داد: دشمنان می دانند نظام جمهوری اسلامی با موشک، لشکر کشی، سرباز گیری و بمب اتم هم از بین رفتنی نیست لذا تلاش می کنند با 2 قطبی سازی جامعه همه لائیکها، ضد ولایتها و ضد انقلابها دست به دست هم بدهند ودر برابر افرادی قرار گیرند که از رهبری حمایت می کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: اجتماع عظیم فاطمیون در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) نشان داد که بعد از یک هزار و 400 سال راه علی (ع) و ولایت هنوز ادامه دارد و اشکهای مردم در این اجتماع نشانگر باور سیاسی عمیق پیروی از ولایت است.
آیت الله علم الهدی گفت: دشمنان با توطئه های مختلف، سعی در جدا کردن مردم از اشک و عشق و ولایتمداری دارند و می خواهند با تضعیف ستون خیمه نظام که در چهره رهبری از تبار صدیقه اطهار(س) متجلی شده ، نظام را از بین ببرند.
وی افزود: همه عظمتی که مردم برای انقلاب و مسئولان قائل هستند بخاطر گل روی رهبری است و همه باید در عمل التزام به ولایت فقیه داشته باشند.
آیت الله علم الهدی با بیان اینکه مساله التزام به ولایت فقیه جزو شرایط ممتاز مسئولان درجه یک کشور است، اظهار کرد: التزام عملی به ولایت فقیه طبق استفتایی که از مقام معظم رهبری شده به معنای این است که اگر ولی فقیه دستوری داد اطاعت شود و اطاعت نکردن منافی با التزام عملی است.
آیت الله علم الهدی اظهار کرد: برخی مسئولان ممکن است در گفته های خود دقت لازم را نداشته باشند و ناخواسته و بدون توجه، حرفهایی را بیان کنند که عواقب و عوارض ناخوشایندی به دنبال داشته باشد اما بدانند که ایستادگی در مقابل رهبری، خطر تحقق ایده ناپاک دشمن در 2 قطبی سازی جامعه را بدنبال دارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: توسعه جشن های نیمه شعبان و مراسم دهه فاطمیه یک نشان است که امام زمان(عج) می خواهد بیاید و همه چیز در دست خودش باشد.
آیت الله علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: محبت قلبی نسبت به عبادت، بی تفاوتی نسبت به زندگی مادی و این جهانی و همچنین استخدام همه اعضا و جوارح در بندگی پروردگار سه مولفه برای عاشقان عبادت است.
7507/ 6012 خبرنگار: مصطفی نخعی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.