آیت الله سید احمد حسینی خراسانی روز پنجشنبه در محل امامزاده شعیب(ع) سبزوار در جمع عزاداران فاطمی افزود: آمریکا قدرت حمله نظامی را به ایران ندارد چون در جنگ تحمیلی به ابرقدرتها اجازه ندادیم یک وجب از خاک‌ کشورمان را تصرف کنند.
وی ادامه داد: آمریکا پس از ناکامی در تهدید نظامی، برای مقابله با انقلاب اسلامی راهبرد نفوذ فرهنگی و تغییر ماهیت نظام جمهوری اسلامی را دنبال می کند.
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: در جبهه داخلی دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسئولان و القای یاس و ناامیدی جوانان و فاصله گرفتن نسل جوان از ارزشهای انقلاب است.
وی افزود: امروز امنیت، عظمت و جایگاه رفیع بین المللی ایران مرهون خون شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم است و ملت ایران مادامی که در مسیر اهل بیت(ع) و ولایت فقیه گام بردارد به اقتدار و عظمت انقلاب خللی وارد نمی شود.
او ادامه داد: آسیبهای اجتماعی جامعه همچون فقر، فاصله طبقاتی، سوء مدیریت، اختلاس و تجاوز به بیت المال تنها با حرکت در مسیر اسلام و مکتب اهل بیت(ع) از بین می رود.
وی با اشاره به فرازهایی از خطبه فدکیه نیز گفت: پیام حضرت فاطمه(س) به زنان جامعه حفظ عفاف و حجاب و به مردان باوفایی و صداقت در زندگی است.
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) تجمع بزرگ فاطمیون با حضور جمعی از مسئولان، روحانیون و هزاران نفر از مردم عزادار سبزوار از محل حرم مطهر امامزاده یحیی(ع) تا حرم امامزاده شعیب(ع) این شهرستان برگزار شد.
همچنین برنامه های سوگواری و عزاداری در مساجد، بقاع متبرکه و دیگر اماکن مذهبی دیار سربداران با حضور شیفتگان خاندان عصمت و طهارت(ع) برگزار شد.
برپایی نمایشگاه حماسه فاطمی، سخنرانی، مداحی، اطعام، تعزیه خوانی و برپایی ایستگاههای صلواتی از دیگر برنامه های ایام فاطمیه در سبزوار است.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
8145/7499/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.