قدس آنلاین به نقل از حسین مقصودی نوشت: بانک صادرات طبق تعهدنامه متعهد به پرداخت سپرده ‌های مؤسسه مالی و اعتباری منحله میزان است و با توجه به این مسأله از زمانی که بانک صادرات پرداخت ‌ها را متوقف کرده، مقصر است و هیچ عذر و بهانه‌ای قابل قبول نیست.
دیگر اخبار برجسته قدس آنلاین به شرح زیر است:
- رئیس اداره اوقاف و امورخیریه تربت جام اظهار کرد: زیارتگاه شاهزاده قاسم انوار زائر پذیر نیست و لازم است برای این بقعه متبرکه تمهیداتی صورت پذیرد تابه قطب فرهنگی تبدیل شود .
- رئیس پلیس راهور خراسان رضوی: احتمال لغو قانون زوج و فرد تردد خودروها سال آینده وجود دارد

*پایگاه خبری مشهد پیام:
-رئیس پلیس راهور خراسان رضوی: هر شخصی که مقابل پلی پارک کرده و لاستیک ماشینش را پنچر کرده باشند، می‌تواند به دادگاه مراجعه کند، کجای قانون آمده که در صورت تخلف لاستیک خودرو پنچر شود؟
- تعطیلی بیش از 50 درصد هتل آپارتمان‌ها در مشهد/ مالیاتی که مسافر را می‌پراند و هتل دار را ورشکست می‌کند.
-معاون دادستان مشهد: تخریب منابع طبیعی؛ سرنوشت خوزستان در انتظار مشهد

*پایگاه خبری پرستوها:
-رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان خراسان رضوی: حمایت از مصرف‌کننده در حقیقت حمایت از کیفیت تولیدکنندگان است، در بررسی واحدهای تولیدی حداقل استاندارد مهم است البته در برخی موارد استانداردهای داخلی چند برابر تخفیف داده است.

*پایگاه خبری صبح مشهد:
- استقبال از بهار 96 در پایتخت فرهنگی جهان اسلام؛ بایدها و نبایدها: همه ساله با آغاز بهار و شروع سال نو شمسی، مشهد الرضا ( ع ) میزبان صدها هزار زائر و مسافر داخلی و خارجی از اقصی نقاط جهان می باشد. از این رو همه دستگاه های دولتی، نهادها و سازمان های خدمات رسان در قالب ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی به دنبال ارائه خدمات مطلوب به مجاوران و زائران آستان ملکوتی ثامن الحجج (‌ع ) می باشند.
7489/ 6012گردآورنده :میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.