به گزارش ایرنا، کیوان دژهوت شنبه شب در نشست شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار داشت: یکی از ایرادها و مشکلات اساسی در شهرداری بجنورد وجود این شکاف در این مجموعه است و عده ای نه تنها کارشکنی بلکه به صورت علنی چوب لای چرخ قرار می دهند.
وی افزود: منشا این مشکل برای ما معلوم است اما داریم نجابت و صبوری به خرج می دهیم. شهردار در این زمینه توضیح بیشتری ارائه نداد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود مشکل مالی را مشکل اساسی شهرداری عنوان کرد و گفت: این ماه پرداخت حقوق کارکنان 12 روز به تاخیر افتاده است اما این به معنای نبود پول نیست بلکه پول در حساب هست اما اجازه برداشت نداشته ایم.
وی در پاسخ به سئوال یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر اقدامات شهرداری برای دریافت مطالبات از دستگاه های اجرایی گفت: دریافت این مطالبات در اولویت است وبه جد دنبال می شود.
وی افزود: دستگاه های اجرایی تا زمان سررسید اسناد خزانه فرصت دارند بدهی خود به شهرداری را پرداخت کنند پس از این زمان شهرداری پیگیری های خود را دارد تا مطالبات دریافت شود.
دژهوت در باره رای محکومیت در پرونده قضایی اختلاف با یک واحد سنگ شکن و محکومیت شهرداری اظهار داشت: به این رای اعتراض کرده ایم و دردادگاه تجدید نظر دفاع می کنیم.
شهردار بجنورد گفت:یکی دیگر از مشکلات ماطولانی و فرسایشی بودن کارها است که توان را هدر می دهد.
وی در باره بازار روز در گلستان شهر اظهار داشت: گلستان شهر هنوز تحویل شهرداری نشده بر این اساس مدیریت امور بر عهده راه و شهر سازی است و شهرداری مخالفتی با بساط دست فروشان نکرده است.

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.