هادی نمازی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خسارات مربوط به خطوط انتقال و شبکه توزیع در روستاهای خیرآباد، قومی، فیض آباد، دوغارون، شمس آباد، اسدآباد دربند و فرمان آباد است.
وی ادامه داد: همچنین وقوع سیل در تایباد منجر به ایجاد مشکلاتی در حوزه آبرسانی در حوزه مرز دوغارون و برخی از پاسگاههای مرزی این شهرستان شده است.
مدیریت امور آب و فاضلاب روستایی تایباد گفت: هم اینک آب شرب روستاها در قالب 6مجتمع و سه تک روستا با جمعیت هشت هزار و 900 نفر و همچنین تامین آب شرب پاسگاههای مرزی و گمرک دوغارون توسط امور آب و فاضلاب روستایی تامین می شود.
وی میزان اعتبارات مورد نیاز برای تجهیز، نگهداری، توسعه و اصلاح شبکه های آبی تایباد را سالانه 20میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: هم اکنون از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی دو مجتمع آبرسانی در سطح شهرستان در حال ساخت است.
او افزود: برای تکمیل نهایی این پروژه 31 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که 100درصد آن تخصیص پیدا کرده است.
هم اینک 35 روستای تایباد از مزایای شبکه آبرسانی سالم برخوردارند و این شهرستان حدود 550 کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع دارد.
مرکز شهرستان 110 هزار نفری تایباد در فاصله 228 کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است. تایباد مرکب از دو شهر و دو بخش و 38 روستا دارد. 36 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
7494/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.