بهزاد مولوی، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از میان مقالات رسیده که 25 عنوان آن با محوریت مهندسی پزشکی، 67 عنوان کامپیوتر و 80 عنوان نیز با محوریت برق ارسال شده، هیات داوران پس از بررسی 70 مقاله را برای ارائه در این همایش 2 روزه پذیرفته است.
وی افزود: از مقالات برگزیده 14 عنوان به صورت سخنرانی و 10 مقاله به صورت پوستری در همایش ارائه خواهد شد.
مولوی اضافه کرد: در حاشیه این همایش دوره های آموزشی مانند کارگاه میکروکنترلر، روشهای هوشمند قرائت دستگاههای اندازه گیری مشترکان برق، انرژی های نو با رویکرد فتوولتائیک و بررسی تولید انرژی خورشیدی در تربت جام برگزار خواهد شد.
به گفته وی، فناوری های روشنایی و طراحی روشنایی در راستای بهینه سازی مصرف انرژی، نگهداشت تجهیزات پزشکی، سامانه اعلام و اطفای حریق، مقاله نویسی و کارگاه بررسی الزامات فنی و نحوه اتصال منابع تولید پراکنده به شبکه توزیع از دیگر کارگاههای جنبی این همایش خواهد بود.
مولوی گفت: به منظور شناساندن و توسعه پژوهش ها و تخصص های افراد شرکت کننده نمایشگاه ارائه محصولات و غرفه های مربوط به برق، کامپیوتر و مهندسی پزشکی در سالن مجاور محل برگزاری همایش برپا می شود.
نخستین همایش توسعه پژوهش های نوین در صنعت برق و کامپیوتر، 4 و 5 اسفندماه، به میزبانی موسسه آموزش عالی وحدت تربت جام برگزار می شود.
شهرستان 284 هزار نفری تربت جام در 167کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: نرگس اسلامی نژاد ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7519/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.