سردار محمد پاکپور روز سه شنبه در مراسم راه اندازی بیمارستان سیار صحرایی سپاه در شهر کاریز شهرستان مرزی تایباد در شرق خراسان رضوی افزود: مشکلات بهداشتی و درمانی در مناطق مرزی و محروم زیاد است بنابراین همه دلسوزان باید در خدمت رسانی به این مناطق تلاش بیشتری داشته باشند.
وی ادامه داد: خدمات ارائه شده به مناطق مرزی و محروم توسط بهداری سپاه باعث خیر و برکت برای مجموعه سپاه شده و این نهاد افتخار دارد در نقاط مختلف کشور بطور رایگان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کند.
فرمانده نیروی زمین سپاه گفت: پزشکان باید برای ادای دین به مناطق محروم آمده تا در کنار این دسته از افراد رسالت و وظیفه خود را به درستی انجام دهند.
وی افزود: همزمان با راه اندازی مرکز درمانی سیار در تایباد نیروی زمینی سپاه در سایر مناطق محروم هم در حال خدمت رسانی است.
سردار پاکپور ادامه داد: 21 سال پیش با هدف خدمت رسانی در اینگونه مناطق سپاه بهداری خود را بسیج نمود و امروز مفتخریم به مناطق محروم و نیازمندترین اقشار مردم خدمت رسانی می کنیم.
بیمارستان تخصصی 120 تختخوابی سیار توسط بهداری نیروی زمین سپاه پاسداران در کاریز برپا شده است. همچنین در حاشیه این مراسم از خانواده معظم شهدای منطقه تایباد و کاریز و علمای اهل سنت و تشیع تجلیل شد.
شهر کاریز در فاصله پنج کیلومتری تایباد قرار دارد. مرکز شهرستان 110 هزار نفری تایباد در فاصله 228 کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است. تایباد مرکب از دو شهر، دو بخش مرکزی و میان ولایت 38 روستا دارد. 36 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند. تایباد از سمت شرق و جنوب شرق با افغانستان هم مرز است.
7494/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.