مدیر هنری و رسانه ای این جشنواره روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جشنواره در شهرستان های تربت حیدریه، رشتخوار، زاوه و مه ولات برگزار می شود و آیین پایانی آن نیمه دوم اسفندماه در تربت حیدریه برپا خواهد شد.
میثم امانی هدف از برپایی این جشنواره را استمرار حرکت تحول آفرین هنر، ایجاد فضای همدلی، هم افزایی، تعامل فرهنگی و اجتماعی، اشاعه و ترویج فرهنگ منور فاطمی، گسترش فعالیت ‌های فرهنگی، هنری مرتبط با سیره معصومین بویژه حضرت فاطمه زهرا(س) و معرفی تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار منطبق بر فرهنگ ایرانی، اسلامی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه جشنواره در بخش های قرآن کریم، پیامک ادبی، داستان کوتاه، شعر، عکس، فیلم کوتاه، موسیقی، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی برگزار خواهد شد، گفت: موضوعات جشنواره شامل: شیوه زندگانی حضرت زهرا (س)، مادر، جایگاه و منزلت زن و عفاف و حجاب است.
به گفته وی در رشته هنرهای تجسمی، بخش ویژه نقاشی خط و پوستر با 2عنوان 'سوره کوثر' و فرازی از سخنان حضرت امام (ره) با مضمون 'تمام مقصد ما مکتب ماست' گنجانده شده است.
وی افزود: علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را با کیفیت صوتی و تصویری مطلوب، بر روی لوح فشرده از امروز تا 30 بهمن به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های یاد شده ارسال کنند.
امانی گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه جشنواره به نشانی اینترنتی khatoonkhorshid@gmail.com، سامانه پیام کوتاه: 30007546888888 و سامانه تلگرامی https://telegram.me/KhatoonKhorshid مراجعه کنند.
مرکز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
6121/5132

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.