به گزارش ایرنا، امیر شاه آبادی روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان هرسین بر جایگاه ارزشمند روابط عمومی ها تأکید کرد و گفت: خلاقیت و نوآوری مهمترین ویژگی یک روابط عمومی فعال است که از آن در مسیر معرفی اهداف و عملکرد اداره یا سازمان محل خدمتش استفاده می کند.
وی اظهار کرد: روابط عمومی ها می بایست با بهره گیری از روش های نوین اطلاع رسانی و برقراری ارتباط مؤثر و معنادار با رسانه ها زمینه پیوند مخاطبان با سازمان خود را فراهم کنند و در مثبت اندیشی دیدگاه های آنان نقش موثری را ایفا کنند.
فرماندار هرسین بیان کرد: روابط عمومی ها باید با دقت نظر، مجموعه دستاوردها و عملکرد دولت تدبیر و امید در ادارات متبوع خود را با رسانه ای کردن و برجسته سازی اخبار به اطلاع مردم برسانند.
***
** امام جمعه سنقر و کلیایی گفت: نهادینه شدن فرهنگ مشورت و شورا موجب می شود عقول مختلف در کنار هم جمع شوند و از قدرت توانایی و کشف بیشتری برای تصمیم گیری ور فع مشکلات بهره گیری شود.
حجت الاسلام مجید صفدری روز شنبه در مراسم گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش در دبیرستان عفاف سنقر و کلیایی افزود: پیامبر اکرم (ص) با اینکه عقل کل و کامل ترین انسان بود، اما اهل مشورت بود.
وی با بیان اینکه قبول نداشتن دیگران باعث انحطاط می شود گفت: مشورت با دیگران به این معنی نیست که هرچه دیگران گفتند بایستی اجرا کرد و نظر او را پذیرفت بلکه مشورت به معنی استفاد از عقل دیگری اما تصمیم گیری با اراده خود فرد می باشد که از عقل جمعی استفاده کرده است.
/7446/8066/7447 خبرنگاران: مجید رحمتی و هادی رنجبر** انتشار دهنده:علی مولوی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.