در این چارچوب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مجاهد نستوه، اسطوره پایداری بر کلمه حق، یار دیرین امام و رهبری و بنیانگذار شجره طیبه دانشگاه آزاد اسلامی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به ملکوت اعلی پیوست.
دکتر عباس شیخ الاسلامی افزود: تاریخ پژواک ندای حق طلبی و یک عمر مبارزه مخلصانه وی را در مسیر حق و عدالت هرگز از یاد نخواهد برد. بی شک نام بلند این شخصیت جهانی و کم نظیر در دوران معاصر بر تارک تاریخ پرافتخار ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چون ستاره ای تابناک در کنار نام شهدا و امام شهدا و بزرگانی چون امیرکبیر خواهد درخشید. کارنامه درخشان وی در تمام مبارزات قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی، فرماندهی شجاعانه دفاع مقدس و سهمش در مدیریت مدبرانه نظام جمهوری اسلامی ایران در سنگرهای ریاست مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، ریاست مجلس خبرگان و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ذخیره صالحه ای برای علو درجات این رادمرد بزرگ خواهد بود.
دانشگاه فردوسی مشهد نیز در پیامی اعلام کرد: درگذشت مجاهد فقیه، یار دیرین امام(ره)، یاور روزهای سخت انقلاب و رهبری، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ضایعه ای غم انگیز و اندوهی سهمگین برای نظام و میهن اسلامی ایران به همراه داشت. دانشگاه فردوسی مشهد ضمن ارج نهادن به خدمات ارزشمند و عمر بابرکت این عالم مجاهد مراتب تسلیت و تعزیت خود را به پیشگاه امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت عزیز ایران و خصوصا جامعه دانشگاهیان ابراز می دارد و از خداوند متعال علو درجات را برای ایشان مسالت دارد.
پایگاه خبری دانشگاه فرهنگیان مشهد نیز نوشت: ضایعه اسفبار درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام(ره) و مقام معظم رهبری بر عموم هموطنان تسلیت باد.
پایگاه خبری دانشگاه صنعتی سجاد مشهد نیز در پیامی نوشت: درگذشت مجاهد فقیه، یاور روزهای سخت انقلاب و رهبری حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ضایعه ای غم انگیز و اندوهی سهمگین برای نظام و میهن اسلامی ایران به همراه داشت. دانشگاه صنعتی سجاد ضمن ارج نهادن به خدمات ازشمند این عالم مجاهد مراتب تسلیت و تعزیت خود را به پیشگاه امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت عزیز ایران و خصوصا جامعه دانشگاهیان ابراز می دارد و از خداوند متعال علو درجات را برای ایشان مسالت دارد.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام راحل و رهبر معظم انقلاب یکشنبه شب در اثر حمله قلبی به بیمارستان تجریش تهران انتقال یافت و به رغم تلاش پزشکان در سن 82 سالگی دار فانی را وداع گفت.
7489/1858

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.