حمیدرضا مقدم فر عصر پنجشنبه در همایش فرهنگی و بصیرتی مسئولان و فرماندهان بسیج حمل و نقل هوایی کشور در مشهد افزود: نظام و انقلاب اسلامی امروز از اقتدار فوق العاده برخوردار است.
وی با بیان اینکه استراتژی دشمن بر جنگ اقتصادی و بدبین کردن مردم به حاکمیت متمرکز است اظهار کرد: دشمن به دنبال آن است که فساد زیاد شود تا مردم به نظام بی اعتماد گردند و جنگ اقتصادی به داخل خیابانها کشیده شود.
وی گفت: دشمن قصد دارد با استفاده از روش نفوذ که پدیده جدیدی نیست اهداف خود را محقق کند لذا باید مراقب نفوذ بود.
مقدم فر افزود: نفوذ دشمن از دهه 60 در نقاط حساس کشور مانند اطلاعات، سپاه، ارتش و حزب جمهوری اسلامی وجود داشته بطوریکه نفوذ افرادی مانند کشمیری و کلاهی را داشته ایم یا حوادثی مانند قتلهای زنجیره ای را شاهد بوده ایم.
وی اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی قدرت بزرگی است و هیچ زمانی اقتدار نظام به اندازه امروز نبوده و سردار قاسم سلیمانی نیز نماد و مظهر قدرت سخت و نرم آن است.
وی با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت: قرار نیست بسیج در انتخابات کسی را حمایت یا معرفی کند اما باید کاری کند که مردم استحمار نشوند.
مقدم فر افزود: بسیجیان باید در جامعه و محل کار خود بصیرت افزایی کنند و به افزایش آگاهی مردم بپردازند تا به نا اهلان رای ندهند.
رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران نیز در این همایش گفت: دشمن در مقابله با نظام جمهوری اسلامی هر روز به دنبال روشهای جدید می باشد.
محمود ایلخان افزود: دشمن هوشمندانه و با دقت زیاد و تبلیغات در فضای مجازی و ماهواره ای به دنبال براندازی نظام و تغییر باورها، اندیشه ها و ارزشهای اسلامی است.
وی اظهار کرد: دشمن می خواهد مردم را در عرصه اقتصادی به نا امیدی بکشاند.
همایش مزبور با حضور 170 نفر از مسئولان و فرماندهان بسیج صنعت حمل و نقل هوایی کشور تا فردا در مشهد ادامه دارد.
7507/ 6053 خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.