علی منصوریان روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از مجریان دو طرح آموزشی بلوغ و پیش از ازدواج در خراسان رضوی افزود: این طرحها به صورت مشترک میان ادارات کل آموزش و پرورش و بهزیستی خراسان رضوی از ابتدای سال تحصیلی اجرا شده است.
وی با اشاره به آثار و نتایج مطلوب ارائه آموزش در قالب این دو طرح در افزایش آگاهی و توانمندی دانش آموزان بیان کرد: در طرح بلوغ و نوجوانی که در مشهد و 19 شهرستان استان اجرا شد تعداد 148 آموزشگاه زیر پوشش قرار گرفتند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: در این راستا در مجموع تعداد 10 هزار و 738 دانش آموز دختر متوسطه اول در استان زیر پوشش آموزشهای از قبل طراحی شده در قالب پنج جلسه قرار گرفتند.
منصوریان اظهار کرد: همچنین در قالب اجرای طرح آموزش های پیش از ازدواج آموزشهایی با محورهای خودآگاهی، بلوغ روانی، عقلانی و مسئولیت های زندگی در قالب پنج جلسه به دانش آموزان زیر پوشش ارائه شد.
وی خاطر نشان کرد: در قالب اجرای این طرح تعداد هشت هزار دانش آموز زیر پوشش آموزشهای لازم قرار گرفتند.
وی در ادامه با تاکید بر تاثیر اجرای طرح های پیشگیری در کاهش آسیب های اجتماعی اظهار کرد: امیدواریم با تداوم اجرای این طرح ها و نیز اجرای طرح های مشابه در زمینه کاهش و مدیریت آسیب های اجتماعی و افزایش توانمندی دانش آموزان بیش از پیش موفق باشیم.
7496/507
خبرنگار:آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: شاهین فرشاد

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.