محدودیت های جدید کرونایی از فردا(14 آبان ماه) در مشهد آغاز می شود.

سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در استان خراسان رضوی از اجرای محدویت های جدید کرونایی از روز چهارشنبه ۱۴ آبان ماه در مشهد خبر داد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، دکتر محمدحسین بحرینی روز شنبه به خبرنگاران گفت: با توجه به وضعیت قرمز و شیوع بیماری کرونا در شهر مشهد، محدودیت‌های کرونایی به مدت ۱۰ روز در این کلانشهر اجرا می‌شود که مدت این محدودیت ها قابل تمدید است.

وی افزود: این محدودیت‌ها برای گروه‌های شغلی سه و چهار در نظر گرفته شده که شامل فعالیت‌های همراه با تجمع بویژه در مراکز آموزشی و باشگاههای ورزشی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشاغل گروه سوم را  شامل دانشگاهها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی عنوان کرد.

وی ادامه داد: مشاغل گروه چهارم نیز شامل باشگاه‌های ورزشی برای ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی و کاراته و جودو، مدارس شبانه روزی، کافه، قهوه خانه و چای خانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی و مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها هستند.

۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه این جمعیت توسط سایر دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام و نیشابور خدمات رسانی می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.